Rada Techniczna nr 8

W dniach 27-28 października 2021 r. odbyła się Rada Techniczna nr 8.

  1. Analizowano PPP, Harmonogram Prac i Płatności oraz podział Dokumentów Wykonawcy na elementy do odbioru i przeglądu.
  2. Omówiono Zakres Zamówienia przedstawiony przez Wykonawcę, w którym Wykonawca podzielił prace do wykonania na zakres podstawowy i rozszerzony.
  3. Omówiono:
    • uwagi IK do Projektu Budowlanego Branży Drogowej (PBBD)
    • uszczegółowiony PPP- oświetlenie drogowe
    • wniosek o odstępstwo od warunków techniczno-budowlanych
  4. Omówiono sprawy związane z geodezją, tj.: mapy do celów projektowych, tryb składania poszczególnych dokumentów oraz plan podziałów (linie rozgraniczające).
  5. Zamknięto część tematów z poprzednich RT oraz wskazano sprawy w toku, które należy kontynuować.